مديريت فردا

موضوعات متنوع با گرایش مدیریتی- اجتماعی- جامعه شناسی

دنیای مجازی
ساعت ۱۱:٠۳ ‎ق.ظ روز یکشنبه ۱۳۸٧/۱/۱۸  کلمات کلیدی:

محصولات دنیای مجازی

این پدیده ها هر چند هنوز باور خیلیها نشده ولی سامانه های زیر در دنیای مجازی بوسیله کد و آدرسهای مجازی خلق شده اند. زنده و پویا سیطره خود را بر زندگی ما بیشتر و بیشتر میکنند.

۱-    کشورها و شهرهای مجازی: فضاهای و محیط های وب سایت با حریم و مرزهای مجازی هستند که در زمینه های تجاری، علمی، فرهنگی، نظامی،و....غیرو که کلیه نیازهای زندگی واقعی بشری را تامین میکنند. از جمله تحصیلات، اقامت، مسافرت، تفریح ازدواج، خرید و فروش و ....

۲-    سازمانهای مجازی:وجود فیزیکی ندارند از ساختمانها شیک و مجلل خبری نیست رئیس و کارمندان آن در سرتاسر جهان حضورفعال دارند ساعت کار معینی ندارند. کارکنان رئیس و مقام مافوق خود را هیچگاه حضوری ملاقات نکرده اند همیشه در دسترس هستند.بخش عمده ای از نیازمشتریان خود را در اسرع وقت تامین میکنند.

۳-    دانشگاههای مجازی: مراکز و پایگاههای ترویج و فروش دانش و اطلاعات علمی هستند که برای اطلاعات و دانش بهاء تعیین میکنند و مشتریان خود را دانا و توانمند میکنند.

۴-    آدمها و شخصیتهای مجازی: افرادی  که زنده ودارای اراده هستند. حقوق شهروندی  در دنیای مجازی دارند و بوسیله کد و آدرس معلوم شناخته میشوند.

۵-    اعتبارات مجازی : توانائیهای اعتماد آور که میتواند از جنبه های مالی و شخصیتی اعتماد طرف مقابل را فراهم آورند و دروازه ی هر دلی هر مغزی را باز کنند .

۶-    مشاغل مجازی :برنامه هایی هستند که ما را به محصول و هدف مورد نظر میرسانند. عبارات و علائم برنامه نویسی هستند که  هدف شغلی ما را تحقق می‌بخشند.